Jytte Tønnesen

Indehaver & Dyrlæge

Jytte blev uddannet i 1979 og startede i blandet praksis i Odsherred. Her arbejdede hun med alle dyr  lige fra heste, køer, svin, får, hunde, katte og høns. Efter 2 år blev hun ansat på Gentofte Dyreklinik, hvor hun arbejdede udelukkende med hunde og katte og andre små familiedyr.

i 1984 overtog hun Brøndby Dyreklinik. Den lå i 20 år på hjørnet af Ringvejen og Park Allé, men blev i 2010 flyttet til nuværende adresse på Kirkebjerg Parkvej.

I 1992 blev Jytte godkendt som fagdyrlæge indenfor smådyr, en godkendelse, der skal fornyes hvert 5. år og kræver at man gennemfører regelmæssige kurser indefor sygdomme hos især hunde og katte.

Jytte arbejder især med sygdomsforebyggelse, medicinske sygdomme og halthedsdiagnostik. Hun er udelukkende i konsultationen og hun har derfor mulighed for at opbygge et ganske særligt kendskab til hver enkelt patient og deres ejere. Mange af Jyttes klienter har således også kommet hos Jytte igennem mange år, hvilket er med til at skabe den unikke og familiære stemning, som vi er så glade og stolte af her på klinikken.

Sund plan til din bedste ven Dit dyr i trygge hænder hos Brøndby Dyreklinik

VetPlan er en sundhedsplan for dit dyr, så du kan abonnere på forebyggende pleje og sundhed. Hos Brøndby Dyreklinik får dit dyr adgang til ydelser som årlige sundhedstjek og vaccination, fri konsultation og fri negleklip samt store rabatter på foder og tandrensning.

Løbende kontrol er til stor gavn for dit dyrs sundhed og kan i sidste ende spare dig for mange uforudsete udgifter. Her på klinikken har vi VetPlaner til hunde under 7 århunde over 7 årkatte under 7 år, katte over 7 år, hvalpe og killinger.

Læs mere om vores VetPlaner HER